ביזיבוט הינו סטארט-אפ חדשני שהוקם במטרה לספק לארגונים עסקיים מערכת לניהול שירות לקוחות.
לקוחותיך יפנו אליך בפלטפורמות השונות וביזיבוט ימתין להם שם, 24/7 כדי להעניק להם את המענה שאתה היית נותן.
ביזיבוט, להבדיל מבוטים אחרים, הוא בוט לומד, הוא מתפתח משאלה לשאלה, כלומר אם הוא לא ידע לענות על שאלה, הוא מתייעץ עם הקואצ'ר שלו ולומד את התשובה לפעם הבאה שישאלו אותו, אז, הוא כבר ידע לענות עליה לבד.
ביזיבוט פותח ע"י חברת וובסטיק אשר מתמחה במערכות ובעלת ניסיון של 12 שנים בתחום, היא מורישה את הידע ואת היכולת לסנכרן מערכות לסיטיבוט ודואגת שמערכות העירייה והרגלי העבודה יתפקדו כרגיל ובסנכרון.
המוצר נותן פתרון ומענה גם לארגון וגם ללקוחותיו:
לארגון- שיפור הקשר ללקוח, הורדת העומס ממרכזי השירות, ריכוז כל הפניות באופן יותר ברור, דוחות המשפרים את יעילות הארגון.
ללקוח- פתרון מהיר ושקוף בנוגע לפניה ששלח.
אם ביזיבוט מבין את השאלה ויודע את התשובה הוא עונה בעצמו ללקוח. אם ביזיבוט לא יודע לענות על השאלה הוא מתייעץ עם הקואצ'ר שלו או מפנה לארגון ודואג שפתרון יגיע ללקוח, במקביל הוא לומד לפעם הבאה.
ביזיבוט לומד בעצמו לענות ללקוחות וכך עם הזמן הוא מסוגל לענות להם על שאלות פשוטות בצורה ישירה וללא עזרת הארגון. אם הפנייה מורכבת יותר ביזיבוט יפנה אותה ישירות לגורם הרלוונטי. כך עובדי הארגון יוכלו להתרכז בעבודתם השוטפת ובפניות שרלוונטיות רק אליהם.
אפשר לחבר את ביזיבוט לארגון תוך מספר ימים בודדים מכיוון שההתממשקות וההתקנה הן מיידיות, קליטת המערכת החכמה גם היא מיידית. בתוך מספר שבועות, ביזיבוט מתייעל וכבר לומד את רוב השאלות והתגובות הנפוצות.